آیا سلامتی دو عضو AOA در خطر است؟
اولین وب اختصاصی کمپانی FNC
تاریخ : پنج شنبه 25 / 4 / 1394
نویسنده : Parnia BlueB

در برنامه Bitamin شبکه KBS2 که به تازگی پخش شد، جیمین و یونا حضور داشتن که در اون قسمت کفش های خود رو دراورده و پاهای خودشون که بخاطر تمرین زیاد تاول زده بود رو نشون دادن و در این قسمت از برنامه درباره پیشگیری از آسیب و سالم ماندن در فصل تابستان صحبت شد.
بعد از اون فن ها نگران شدن که نکنه سلامتی اون ها در خطر باشه که بعد از اون جیمین عکسی از پاهای خودش در اینستاگرامش گذاشت و اطلاع داد که پاهاش در سلامت کامل هستن.

راستی یه عزیزی برای من در مورد وب داستانی CNBLUE نظر گذاشته بود که من حواسم نبود و اون نظر رو پاک کردم و فقط یه لحظه آدرس lovelycnblue رو دیدم :)) لطفا دوباره بگو چی گفتی D:




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
موضوعات مرتبط: AOA , News , ,
برچسب‌ها: aoa , ace of angel , گروه aoa , جیمین , یونا , سول هیون , مینا , هه جونگ , چوآ , یو کیونگ , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
atena در تاریخ : 1394/4/26/5 - - گفته است :
سلام اونی
من بودم اینم ادرس
وب قشنگی داری
بالاخره ی وب از اف ان سی خودمون دیدیم خخخ
اگه با تبادل لینک موافقی مارو هم لینک کن و ی سریم ب وب ما بزن ممنون
پاسخ:آها دستت درد نکنه که دوباره نظرتو گذاشتی XD اوکی الان لینک می کنم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
اولین فن کلاب اختصاصی کمپانی FNC ما اینجا اخبار گروه های کمپانی FNC که شامل: CNBLUE - FTIsland - Juniel - AOA - N.Flying می شه پوشش می دیم. فقط هم با وب های کره ای تبادل لینک میشه!